Oficialus pavadinimas: "SADVITA", UAB

"SADVITA", UAB Įmonės kodas 141805531

"SADVITA", UAB PVM kodas LT418055314 nuo 1999-04-26 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SADVITA", UAB (draudėjo kodas 350335, mokesčių mokėtojo kodas 141805531) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"SADVITA", UAB (141805531) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 655 724
2024-02 5 579 644
2024-01 5 655 724
2023-12 5 786 862
2023-11 5 786 862
2023-10 5 786 862
2023-09 5 786 862
2023-08 5 786 862
2023-07 5 775 850
2023-06 5 789 864
2023-05 6 685 904
2023-04 6 715 952
2023-03 5 757 831
2023-02 5 810 901
2023-01 5 790 879
2022-12 5 710 789
2022-11 5 710 789
2022-10 5 710 789
2022-09 5 710 789
2022-08 5 710 789
2022-07 4 700 607
2022-06 5 710 789
2022-05 5 710 789
2022-04 5 710 789
2022-03 5 710 789
2022-02 5 686 762
2022-01 5 710 789
2021-12 5 775 857
2021-11 5 775 859
2021-10 5 790 874
2021-09 5 790 874
2021-08 5 790 874
2021-07 5 620 693
2021-06 5 620 693
2021-05 5 552 618
2021-04 5 552 618
2021-03 5 552 618
2021-02 5 552 618
2021-01 5 552 618
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų