Oficialus pavadinimas: "Balttiekimas", UAB

"Balttiekimas", UAB Įmonės kodas 141592713

"Balttiekimas", UAB PVM kodas LT415927113 nuo 1997-11-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Balttiekimas", UAB (draudėjo kodas 346169, mokesčių mokėtojo kodas 141592713) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Balttiekimas", UAB (141592713) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 4 823 797
2022-09 9 768 1,578
2022-08 9 526 1,075
2022-07 9 660 1,367
2022-06 10 486 1,107
2022-05 11 599 1,535
2022-04 12 427 1,203
2022-03 32 998 7,565
2022-02 62 987 14,459
2022-01 99 990 22,495
2021-12 121 859 22,197
2021-11 171 1,019 38,285
2021-10 224 926 46,490
2021-09 249 809 44,661
2021-08 265 930 55,842
2021-07 270 928 56,739
2021-06 261 990 58,672
2021-05 255 1,008 58,749
2021-04 237 1,015 55,303
2021-03 224 1,070 55,726
2021-02 207 1,042 50,858
2021-01 208 1,060 51,701
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų