Oficialus pavadinimas: "Santdema", UAB

"Santdema", UAB Įmonės kodas 141237071

"Santdema", UAB PVM kodas LT100002191216 nuo 2006-03-16 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Santdema", UAB (draudėjo kodas 340514, mokesčių mokėtojo kodas 141237071) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Santdema", UAB (141237071) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 836 811
2024-01 4 668 649
2023-12 4 610 592
2023-11 4 623 604
2023-10 4 781 758
2023-09 4 689 669
2023-08 4 646 627
2023-07 4 766 744
2023-06 4 570 553
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 4 512 497
2023-02 4 398 387
2023-01 4 685 665
2022-12 4 537 520
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 667 645
2022-07 5 603 729
2022-06 6 651 946
2022-05 6 597 867
2022-04 7 632 1,069
2022-03 7 592 1,003
2022-02 8 366 709
2022-01 7 422 715
2021-12 7 370 623
2021-11 10 452 1,057
2021-10 10 515 1,214
2021-09 8 539 1,010
2021-08 8 506 947
2021-07 8 598 1,129
2021-06 8 545 1,006
2021-05 8 545 1,006
2021-04 8 545 1,006
2021-03 8 545 1,006
2021-02 9 547 1,125
2021-01 8 500 925
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų