Oficialus pavadinimas: "Kamrenta", UAB

"Kamrenta", UAB Įmonės kodas 141002828

"Kamrenta", UAB PVM kodas LT410028219 nuo 1994-10-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kamrenta", UAB (draudėjo kodas 362637, mokesčių mokėtojo kodas 141002828) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Kamrenta", UAB (141002828) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 857 796
2023-06 4 771 722
2023-05 4 771 722
2023-04 4 770 722
2023-03 4 776 727
2023-02 4 736 688
2023-01 4 771 722
2022-12 4 770 477
2022-11 4 760 709
2022-10 4 769 716
2022-09 4 777 723
2022-08 4 779 726
2022-07 4 751 701
2022-06 4 768 715
2022-05 4 775 723
2022-04 3 - -
2022-03 4 759 708
2022-02 4 766 713
2022-01 4 766 713
2021-12 4 744 690
2021-11 4 743 690
2021-10 4 744 690
2021-09 4 744 690
2021-08 4 744 690
2021-07 4 744 690
2021-06 4 744 690
2021-05 4 743 690
2021-04 4 449 411
2021-03 4 449 411
2021-02 4 412 376
2021-01 4 449 411
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų