Oficialus pavadinimas: "KLAIPĖDOS ŽUVĖDRA", UAB

"KLAIPĖDOS ŽUVĖDRA", UAB Įmonės kodas 140509173

"KLAIPĖDOS ŽUVĖDRA", UAB PVM kodas LT405091716 nuo 1997-09-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "KLAIPĖDOS ŽUVĖDRA", UAB (draudėjo kodas 335963, mokesčių mokėtojo kodas 140509173) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"KLAIPĖDOS ŽUVĖDRA", UAB (140509173) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 460 426
2024-02 4 449 416
2024-01 4 437 405
2023-12 4 418 387
2023-11 4 409 379
2023-10 4 408 378
2023-09 4 387 360
2023-08 3 - -
2023-07 4 386 362
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 663 621
2022-05 5 622 722
2022-04 4 662 621
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 640 603
2021-12 4 524 501
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 6 588 843
2021-07 7 443 734
2021-06 5 465 553
2021-05 5 465 553
2021-04 5 465 553
2021-03 5 466 554
2021-02 5 465 553
2021-01 5 465 553
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų