Oficialus pavadinimas: "Etapas", UAB

"Etapas", UAB Įmonės kodas 136039586

"Etapas", UAB PVM kodas LT100003404613 nuo 2007-09-11 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Etapas", UAB (draudėjo kodas 818320, mokesčių mokėtojo kodas 136039586) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Etapas", UAB (136039586) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 893 860
2024-02 4 893 860
2024-01 4 888 856
2023-12 4 818 789
2023-11 4 818 789
2023-10 4 820 791
2023-09 4 819 789
2023-08 4 819 790
2023-07 4 818 789
2023-06 4 819 789
2023-05 4 819 789
2023-04 4 819 789
2023-03 4 819 789
2023-02 4 799 770
2023-01 4 819 789
2022-12 4 810 775
2022-11 4 810 775
2022-10 4 810 775
2022-09 4 810 775
2022-08 4 810 776
2022-07 4 809 774
2022-06 4 812 777
2022-05 4 813 778
2022-04 4 810 775
2022-03 4 810 775
2022-02 4 798 764
2022-01 4 810 775
2021-12 4 692 657
2021-11 4 692 657
2021-10 4 692 657
2021-09 4 692 657
2021-08 4 692 657
2021-07 4 894 853
2021-06 4 658 624
2021-05 4 659 625
2021-04 4 603 572
2021-03 4 658 624
2021-02 4 658 624
2021-01 4 658 624
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų