Oficialus pavadinimas: "V3 studija", UAB

"V3 studija", UAB Įmonės kodas 136020529

"V3 studija", UAB PVM kodas LT360205219 nuo 2003-08-26 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "V3 studija", UAB (draudėjo kodas 817368, mokesčių mokėtojo kodas 136020529) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"V3 studija", UAB (136020529) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 4 506 481
2023-07 4 486 463
2023-06 4 487 464
2023-05 4 500 476
2023-04 4 487 464
2023-03 3 - -
2023-02 4 484 461
2023-01 4 487 464
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 440 418
2022-08 4 445 423
2022-07 4 399 378
2022-06 4 436 414
2022-05 4 437 415
2022-04 4 385 365
2022-03 4 365 346
2022-02 4 409 388
2022-01 4 429 407
2021-12 4 393 373
2021-11 4 384 365
2021-10 4 386 366
2021-09 4 391 371
2021-08 4 401 380
2021-07 4 390 369
2021-06 4 387 367
2021-05 4 340 321
2021-04 4 395 375
2021-03 4 399 379
2021-02 4 390 369
2021-01 4 386 366
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų