Oficialus pavadinimas: "Veroturas", UAB

"Veroturas", UAB Įmonės kodas 135944882

"Veroturas", UAB PVM kodas LT359448811 nuo 2002-11-25 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Veroturas", UAB (draudėjo kodas 808473, mokesčių mokėtojo kodas 135944882) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Veroturas", UAB (135944882) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 668 916
2024-02 6 668 916
2024-01 6 672 922
2023-12 7 544 867
2023-11 7 537 857
2023-10 8 550 1,013
2023-09 8 498 911
2023-08 8 556 1,028
2023-07 8 427 777
2023-06 8 429 770
2023-05 7 370 590
2023-04 7 365 582
2023-03 7 372 593
2023-02 7 365 582
2023-01 7 370 590
2022-12 7 326 518
2022-11 7 324 516
2022-10 7 326 518
2022-09 7 327 520
2022-08 7 327 520
2022-07 7 337 535
2022-06 6 318 439
2022-05 6 320 442
2022-04 6 318 438
2022-03 6 320 442
2022-02 6 364 495
2022-01 5 434 492
2021-12 5 383 435
2021-11 4 710 679
2021-10 5 366 433
2021-09 5 369 437
2021-08 4 447 424
2021-07 4 447 424
2021-06 4 447 424
2021-05 5 368 435
2021-04 5 374 443
2021-03 4 366 346
2021-02 3 - -
2021-01 5 440 512
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų