Oficialus pavadinimas: "7R7", UAB

"7R7", UAB Įmonės kodas 135905694

"7R7", UAB PVM kodas LT359056917 nuo 2002-07-10 (prieš 22 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "7R7", UAB (draudėjo kodas 806197, mokesčių mokėtojo kodas 135905694) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"7R7", UAB (135905694) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,323 1,227
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 918 833
2023-11 4 1,088 989
2023-10 4 1,092 993
2023-09 4 990 902
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 736 660
2023-04 4 881 801
2023-03 5 668 756
2023-02 5 677 788
2023-01 4 804 751
2022-12 4 756 703
2022-11 4 756 703
2022-10 4 752 699
2022-09 4 759 706
2022-08 4 760 707
2022-07 7 634 1,010
2022-06 7 525 842
2022-05 6 760 1,065
2022-04 6 801 1,124
2022-03 6 774 1,090
2022-02 6 659 938
2022-01 6 788 1,107
2021-12 6 685 958
2021-11 6 594 817
2021-10 6 622 861
2021-09 6 622 861
2021-08 6 626 867
2021-07 6 622 861
2021-06 6 622 860
2021-05 6 596 824
2021-04 6 591 817
2021-03 5 642 737
2021-02 5 642 737
2021-01 5 642 737
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų