Oficialus pavadinimas: Viržių medelynas, UAB

Viržių medelynas, UAB Įmonės kodas 135899031

Viržių medelynas, UAB PVM kodas LT358990314 nuo 2003-01-13 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Viržių medelynas, UAB (draudėjo kodas 806011, mokesčių mokėtojo kodas 135899031) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Viržių medelynas, UAB (135899031) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 5 826 973
2023-11 6 970 1,409
2023-10 6 784 1,130
2023-09 7 633 1,048
2023-08 7 832 1,384
2023-07 7 852 1,421
2023-06 7 805 1,351
2023-05 6 458 650
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 1 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 720 684
2022-09 5 688 828
2022-08 5 730 878
2022-07 5 730 878
2022-06 6 619 895
2022-05 6 730 1,055
2022-04 6 565 820
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 4 776 751
2021-09 5 625 739
2021-08 5 649 770
2021-07 5 649 774
2021-06 5 575 693
2021-05 4 651 633
2021-04 4 651 633
2021-03 4 380 365
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų