Oficialus pavadinimas: Elektroninės informacijos centras, UAB

Elektroninės informacijos centras, UAB Įmonės kodas 135749761

Elektroninės informacijos centras, UAB PVM kodas LT357497610 nuo 2001-05-03 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Elektroninės informacijos centras, UAB (draudėjo kodas 442250, mokesčių mokėtojo kodas 135749761) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-05 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Elektroninės informacijos centras, UAB (135749761) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-05 4 1,259 1,196
2023-04 4 882 842
2023-03 4 764 733
2023-02 4 926 873
2023-01 4 984 929
2022-12 4 925 869
2022-11 4 862 815
2022-10 4 927 870
2022-09 4 927 870
2022-08 4 943 886
2022-07 4 816 784
2022-06 4 927 890
2022-05 4 927 890
2022-04 4 834 801
2022-03 4 794 763
2022-02 4 927 890
2022-01 4 927 890
2021-12 4 784 746
2021-11 4 784 746
2021-10 4 784 746
2021-09 3 - -
2021-08 4 723 688
2021-07 4 563 536
2021-06 4 563 536
2021-05 4 609 580
2021-04 4 563 536
2021-03 4 563 536
2021-02 4 563 536
2021-01 4 563 536
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų