Oficialus pavadinimas: "Gilaitė", UAB

"Gilaitė", UAB Įmonės kodas 135266613

"Gilaitė", UAB PVM kodas LT352666113 nuo 1999-01-01 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gilaitė", UAB (draudėjo kodas 458052, mokesčių mokėtojo kodas 135266613) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Gilaitė", UAB (135266613) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 888 862
2024-02 4 802 779
2024-01 3 - -
2023-12 4 707 687
2023-11 4 793 770
2023-10 4 858 833
2023-09 4 875 849
2023-08 4 896 870
2023-07 4 868 843
2023-06 4 860 835
2023-05 4 843 818
2023-04 4 870 845
2023-03 4 851 826
2023-02 4 753 731
2023-01 4 837 813
2022-12 4 556 540
2022-11 4 601 583
2022-10 4 650 631
2022-09 4 732 711
2022-08 4 720 699
2022-07 4 748 727
2022-06 4 635 616
2022-05 4 581 554
2022-04 5 556 668
2022-03 5 716 847
2022-02 5 611 724
2022-01 5 576 693
2021-12 4 600 582
2021-11 4 638 605
2021-10 4 555 522
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 614 577
2021-06 4 662 626
2021-05 4 604 572
2021-04 4 519 484
2021-03 4 663 624
2021-02 4 681 641
2021-01 4 687 647
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų