Oficialus pavadinimas: Kauno šachmatų federacija

Kauno šachmatų federacija Įmonės kodas 135111997

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Kauno šachmatų federacija (draudėjo kodas 450295, mokesčių mokėtojo kodas 135111997) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Kauno šachmatų federacija (135111997) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 4 17 15
2024-11 5 21 23
2024-10 4 28 25
2024-09 4 19 17
2024-08 5 22 24
2024-07 5 26 28
2024-06 7 30 49
2024-05 6 23 32
2024-04 6 22 31
2024-03 6 14 19
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 19 17
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 22 19
2023-07 4 22 20
2023-06 5 24 28
2023-05 5 27 31
2023-04 5 22 25
2023-03 5 23 27
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų