Oficialus pavadinimas: "Svena", UAB

"Svena", UAB Įmonės kodas 134853643

"Svena", UAB PVM kodas LT348536413 nuo 1997-02-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Svena", UAB (draudėjo kodas 462328, mokesčių mokėtojo kodas 134853643) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Svena", UAB (134853643) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 4 265 231
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 283 252
2023-11 3 - -
2023-10 4 288 251
2023-09 3 - -
2023-08 4 289 281
2023-07 2 - -
2023-06 3 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 1 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 437 422
2022-08 4 385 371
2022-07 4 364 351
2022-06 4 325 314
2022-05 4 375 348
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 223 216
2021-11 4 227 219
2021-10 4 227 219
2021-09 4 227 219
2021-08 4 227 219
2021-07 5 308 353
2021-06 4 363 331
2021-05 5 300 343
2021-04 4 314 290
2021-03 4 363 331
2021-02 4 363 331
2021-01 5 310 356
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų