Oficialus pavadinimas: "Meharis", UAB

"Meharis", UAB Įmonės kodas 134658718

"Meharis", UAB PVM kodas LT346587113 nuo 1997-12-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Meharis", UAB (draudėjo kodas 467859, mokesčių mokėtojo kodas 134658718) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-01 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Meharis", UAB (134658718) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 5 1,032 1,174
2023-07 5 849 979
2023-06 7 1,432 2,334
2023-05 7 884 1,438
2023-04 7 881 1,434
2023-03 7 884 1,438
2023-02 7 882 1,434
2023-01 8 804 1,499
2022-12 8 753 1,403
2022-11 8 784 1,463
2022-10 8 784 1,464
2022-09 8 784 1,464
2022-08 8 751 1,400
2022-07 8 705 1,311
2022-06 7 789 1,282
2022-05 7 789 1,282
2022-04 7 787 1,278
2022-03 7 740 1,199
2022-02 6 795 1,100
2022-01 7 724 1,162
2021-12 7 611 987
2021-11 7 660 1,059
2021-10 7 708 1,130
2021-09 7 708 1,130
2021-08 9 676 1,404
2021-07 7 708 1,165
2021-06 7 685 1,127
2021-05 7 708 1,165
2021-04 7 686 1,128
2021-03 7 708 1,165
2021-02 7 708 1,165
2021-01 7 661 1,086
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų