Oficialus pavadinimas: "Snaras", UAB

"Snaras", UAB Įmonės kodas 134342136

"Snaras", UAB PVM kodas LT343421314 nuo 1997-02-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Snaras", UAB (draudėjo kodas 488479, mokesčių mokėtojo kodas 134342136) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Snaras", UAB (134342136) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,010 890
2024-02 4 1,011 890
2024-01 5 895 983
2023-12 5 876 960
2023-11 5 907 992
2023-10 5 798 877
2023-09 5 907 992
2023-08 5 913 999
2023-07 5 911 997
2023-06 5 911 997
2023-05 5 907 992
2023-04 5 907 992
2023-03 5 911 996
2023-02 5 909 995
2023-01 5 907 992
2022-12 5 561 620
2022-11 5 653 719
2022-10 5 790 864
2022-09 5 789 863
2022-08 5 789 863
2022-07 5 790 865
2022-06 5 790 864
2022-05 5 788 862
2022-04 5 788 862
2022-03 5 792 866
2022-02 5 672 739
2022-01 5 788 862
2021-12 5 694 759
2021-11 5 694 759
2021-10 5 696 761
2021-09 5 695 761
2021-08 5 699 765
2021-07 5 698 763
2021-06 5 698 763
2021-05 5 694 759
2021-04 5 694 759
2021-03 5 694 759
2021-02 5 694 759
2021-01 5 694 759
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų