Oficialus pavadinimas: "Džiazas", UAB

"Džiazas", UAB Įmonės kodas 134182482

"Džiazas", UAB PVM kodas LT341824811 nuo 1995-03-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Džiazas", UAB (draudėjo kodas 489825, mokesčių mokėtojo kodas 134182482) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Džiazas", UAB (134182482) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 691 657
2024-02 4 683 649
2024-01 4 683 649
2023-12 4 616 584
2023-11 4 634 602
2023-10 4 634 602
2023-09 4 634 602
2023-08 4 666 632
2023-07 4 634 602
2023-06 4 634 602
2023-05 4 645 612
2023-04 4 634 602
2023-03 4 634 602
2023-02 4 634 602
2023-01 4 634 602
2022-12 4 502 473
2022-11 4 584 552
2022-10 4 594 562
2022-09 4 598 565
2022-08 4 597 564
2022-07 4 594 562
2022-06 4 594 562
2022-05 4 594 562
2022-04 4 568 536
2022-03 4 594 562
2022-02 4 573 541
2022-01 4 559 530
2021-12 4 510 481
2021-11 4 498 470
2021-10 4 511 483
2021-09 4 502 474
2021-08 4 511 483
2021-07 4 511 483
2021-06 4 511 483
2021-05 4 511 483
2021-04 4 511 483
2021-03 4 511 483
2021-02 4 511 483
2021-01 4 511 483
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų