Oficialus pavadinimas: "Londrėja", UAB

"Londrėja", UAB Įmonės kodas 134071724

"Londrėja", UAB PVM kodas LT100004090717 nuo 2022-10-13 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Londrėja", UAB (draudėjo kodas 466497, mokesčių mokėtojo kodas 134071724) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Londrėja", UAB (134071724) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 684 735
2024-02 5 684 735
2024-01 5 684 735
2023-12 5 637 685
2023-11 5 550 592
2023-10 4 586 506
2023-09 4 584 504
2023-08 4 586 506
2023-07 5 585 674
2023-06 5 638 715
2023-05 5 641 719
2023-04 5 639 687
2023-03 5 577 619
2023-02 5 608 653
2023-01 5 591 636
2022-12 5 495 533
2022-11 5 535 576
2022-10 6 407 519
2022-09 5 452 481
2022-08 5 459 488
2022-07 5 452 480
2022-06 5 452 480
2022-05 5 456 485
2022-04 5 386 432
2022-03 5 425 474
2022-02 5 367 413
2022-01 5 424 473
2021-12 5 416 462
2021-11 5 416 462
2021-10 5 377 421
2021-09 5 381 425
2021-08 5 416 461
2021-07 5 416 461
2021-06 5 416 461
2021-05 5 416 461
2021-04 5 416 462
2021-03 5 416 461
2021-02 5 369 411
2021-01 5 369 411
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų