Oficialus pavadinimas: "Vaigeda", UAB

"Vaigeda", UAB Įmonės kodas 133507115

"Vaigeda", UAB PVM kodas LT335071113 nuo 2016-07-10 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vaigeda", UAB (draudėjo kodas 449057, mokesčių mokėtojo kodas 133507115) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Vaigeda", UAB (133507115) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 753 682
2024-02 4 868 794
2024-01 4 868 794
2023-12 4 786 719
2023-11 4 786 719
2023-10 4 786 719
2023-09 4 786 719
2023-08 4 786 719
2023-07 4 786 719
2023-06 4 792 725
2023-05 4 786 719
2023-04 4 786 719
2023-03 4 786 719
2023-02 4 786 719
2023-01 5 622 711
2022-12 5 603 692
2022-11 4 662 605
2022-10 4 497 444
2022-09 4 662 605
2022-08 4 495 441
2022-07 5 684 790
2022-06 5 676 780
2022-05 5 603 691
2022-04 4 642 586
2022-03 5 601 692
2022-02 5 660 763
2022-01 5 609 702
2021-12 5 419 475
2021-11 5 517 592
2021-10 5 539 616
2021-09 5 539 616
2021-08 5 370 412
2021-07 5 539 615
2021-06 5 541 618
2021-05 5 539 616
2021-04 5 496 570
2021-03 5 539 616
2021-02 5 539 616
2021-01 5 539 616
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų