Oficialus pavadinimas: "Ūpeks", UAB

"Ūpeks", UAB Įmonės kodas 133135597

"Ūpeks", UAB PVM kodas LT331355917 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ūpeks", UAB (draudėjo kodas 449027, mokesčių mokėtojo kodas 133135597) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Ūpeks", UAB (133135597) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 608 579
2024-02 5 517 608
2024-01 5 520 614
2023-12 5 500 591
2023-11 5 510 604
2023-10 5 499 590
2023-09 5 502 593
2023-08 5 503 595
2023-07 5 502 594
2023-06 5 510 604
2023-05 5 377 441
2023-04 5 496 587
2023-03 5 460 542
2023-02 4 569 538
2023-01 4 515 484
2022-12 4 501 472
2022-11 4 509 480
2022-10 4 491 463
2022-09 4 495 466
2022-08 4 502 474
2022-07 4 516 487
2022-06 4 523 492
2022-05 4 565 535
2022-04 4 492 464
2022-03 4 503 475
2022-02 4 494 467
2022-01 4 493 465
2021-12 4 483 457
2021-11 4 491 464
2021-10 4 476 450
2021-09 4 477 451
2021-08 4 494 467
2021-07 5 413 485
2021-06 6 353 498
2021-05 6 362 509
2021-04 6 351 493
2021-03 6 352 495
2021-02 6 339 479
2021-01 5 400 470
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų