Oficialus pavadinimas: "Brasta", UAB

"Brasta", UAB Įmonės kodas 132971290

"Brasta", UAB PVM kodas LT329712917 nuo 1995-02-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Brasta", UAB (draudėjo kodas 443753, mokesčių mokėtojo kodas 132971290) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Brasta", UAB (132971290) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 875 849
2024-02 4 864 838
2024-01 4 853 828
2023-12 4 799 775
2023-11 4 802 779
2023-10 4 802 779
2023-09 4 771 749
2023-08 4 675 655
2023-07 4 835 810
2023-06 4 805 781
2023-05 4 767 745
2023-04 4 767 745
2023-03 4 767 745
2023-02 4 760 737
2023-01 4 767 745
2022-12 4 725 703
2022-11 4 720 699
2022-10 4 725 703
2022-09 4 716 695
2022-08 4 727 706
2022-07 4 722 701
2022-06 4 725 703
2022-05 4 725 703
2022-04 4 725 703
2022-03 4 642 624
2022-02 4 709 688
2022-01 4 711 690
2021-12 4 675 655
2021-11 4 533 518
2021-10 4 616 598
2021-09 4 675 655
2021-08 4 611 593
2021-07 4 604 586
2021-06 4 600 582
2021-05 4 522 507
2021-04 4 600 582
2021-03 4 576 559
2021-02 4 571 555
2021-01 4 571 555
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų