Oficialus pavadinimas: "Atropa", UAB

"Atropa", UAB Įmonės kodas 132645490

"Atropa", UAB PVM kodas LT326454917 nuo 1997-01-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Atropa", UAB (draudėjo kodas 430353, mokesčių mokėtojo kodas 132645490) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Atropa", UAB (132645490) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 1 - -
2022-11 3 - -
2022-10 41 2,753 25,424
2022-09 41 754 7,029
2022-08 42 773 7,402
2022-07 42 739 7,057
2022-06 42 723 6,908
2022-05 42 817 7,828
2022-04 41 723 6,785
2022-03 40 780 7,136
2022-02 39 771 6,882
2022-01 41 746 6,998
2021-12 42 749 7,161
2021-11 43 756 7,398
2021-10 43 684 6,713
2021-09 43 711 6,986
2021-08 44 740 7,435
2021-07 45 726 7,432
2021-06 59 914 12,023
2021-05 60 700 9,434
2021-04 57 641 8,217
2021-03 59 658 8,747
2021-02 60 629 8,467
2021-01 58 612 7,972
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų