Oficialus pavadinimas: "Staigmena", UAB

"Staigmena", UAB Įmonės kodas 132515618

"Staigmena", UAB PVM kodas LT325156113 nuo 1997-10-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Staigmena", UAB (draudėjo kodas 453979, mokesčių mokėtojo kodas 132515618) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Staigmena", UAB (132515618) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 837 754
2024-02 4 700 637
2024-01 4 800 723
2023-12 4 625 556
2023-11 3 - -
2023-10 4 671 600
2023-09 4 636 574
2023-08 4 691 627
2023-07 4 753 679
2023-06 4 748 675
2023-05 4 661 601
2023-04 4 636 580
2023-03 4 665 594
2023-02 4 748 675
2023-01 4 748 675
2022-12 4 574 508
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 662 599
2022-07 4 690 621
2022-06 4 583 517
2022-05 3 - -
2022-04 4 607 540
2022-03 5 518 586
2022-02 4 594 540
2022-01 4 638 577
2021-12 4 645 577
2021-11 4 422 382
2021-10 4 652 587
2021-09 4 617 557
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 4 528 492
2021-02 4 585 546
2021-01 4 463 428
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų