Oficialus pavadinimas: "Rasakrėtė", UAB

"Rasakrėtė", UAB Įmonės kodas 126303977

"Rasakrėtė", UAB PVM kodas LT263039716 nuo 2003-09-12 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Rasakrėtė", UAB (draudėjo kodas 718195, mokesčių mokėtojo kodas 126303977) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Rasakrėtė", UAB (126303977) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 318 503
2024-02 7 302 479
2024-01 7 282 449
2023-12 6 265 364
2023-11 7 265 422
2023-10 7 279 441
2023-09 6 176 224
2023-08 7 164 244
2023-07 7 294 453
2023-06 8 318 569
2023-05 7 279 443
2023-04 7 240 377
2023-03 7 212 328
2023-02 7 220 351
2023-01 6 228 310
2022-12 7 175 278
2022-11 7 263 415
2022-10 7 235 369
2022-09 7 272 431
2022-08 7 283 446
2022-07 7 277 438
2022-06 7 236 352
2022-05 7 256 381
2022-04 7 240 358
2022-03 6 179 229
2022-02 7 228 343
2022-01 6 193 249
2021-12 6 174 224
2021-11 6 208 267
2021-10 6 220 283
2021-09 7 231 346
2021-08 7 201 300
2021-07 7 203 304
2021-06 7 116 174
2021-05 7 140 210
2021-04 7 203 305
2021-03 7 206 308
2021-02 7 173 259
2021-01 7 104 157
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų