Oficialus pavadinimas: "Vilbeksa", UAB

"Vilbeksa", UAB Įmonės kodas 126302537

"Vilbeksa", UAB PVM kodas LT100002792717 nuo 2007-01-09 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vilbeksa", UAB (draudėjo kodas 718781, mokesčių mokėtojo kodas 126302537) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Vilbeksa", UAB (126302537) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 939 804
2024-02 4 939 804
2024-01 4 959 821
2023-12 4 900 770
2023-11 4 906 776
2023-10 4 839 716
2023-09 4 885 756
2023-08 4 979 836
2023-07 4 1,006 858
2023-06 4 889 759
2023-05 4 885 756
2023-04 4 1,504 1,282
2023-03 4 791 675
2023-02 4 808 690
2023-01 4 796 680
2022-12 4 842 718
2022-11 4 810 691
2022-10 4 807 689
2022-09 4 791 675
2022-08 4 862 735
2022-07 4 722 617
2022-06 5 727 796
2022-05 4 735 627
2022-04 4 727 621
2022-03 4 723 616
2022-02 4 689 587
2022-01 4 728 622
2021-12 4 734 626
2021-11 4 728 633
2021-10 4 728 633
2021-09 4 669 577
2021-08 4 834 725
2021-07 4 777 679
2021-06 4 826 718
2021-05 4 728 633
2021-04 4 728 633
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų