Oficialus pavadinimas: "MRA", UAB

"MRA", UAB Įmonės kodas 126233653

"MRA", UAB PVM kodas LT100002405414 nuo 2006-06-12 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MRA", UAB (draudėjo kodas 716635, mokesčių mokėtojo kodas 126233653) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"MRA", UAB (126233653) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 4,813 4,310
2023-03 4 3,681 3,349
2023-02 4 3,683 3,350
2023-01 4 3,492 3,159
2022-12 4 5,816 5,237
2022-11 4 3,409 3,046
2022-10 4 2,910 2,621
2022-09 4 2,913 2,624
2022-08 4 2,940 2,650
2022-07 4 2,872 2,587
2022-06 4 2,783 2,514
2022-05 4 2,796 2,524
2022-04 4 2,741 2,478
2022-03 4 2,793 2,522
2022-02 4 2,810 2,538
2022-01 4 2,796 2,524
2021-12 4 4,734 4,290
2021-11 4 2,479 2,242
2021-10 4 2,479 2,242
2021-09 4 2,482 2,244
2021-08 4 2,512 2,273
2021-07 4 2,481 2,244
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų