Oficialus pavadinimas: "DAVINGĖ", UAB

"DAVINGĖ", UAB Įmonės kodas 125821066

"DAVINGĖ", UAB PVM kodas LT258210610 nuo 2002-01-02 (prieš 22 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DAVINGĖ", UAB (draudėjo kodas 94925, mokesčių mokėtojo kodas 125821066) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"DAVINGĖ", UAB (125821066) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 6 785 1,101
2023-09 6 635 898
2023-08 6 656 929
2023-07 6 623 881
2023-06 6 617 872
2023-05 6 700 992
2023-04 6 700 992
2023-03 6 667 944
2023-02 6 700 992
2023-01 6 702 995
2022-12 6 645 914
2022-11 7 827 1,374
2022-10 7 678 1,137
2022-09 7 685 1,149
2022-08 7 629 1,056
2022-07 7 508 848
2022-06 8 767 1,406
2022-05 8 646 1,172
2022-04 8 630 1,144
2022-03 7 634 1,006
2022-02 8 607 1,099
2022-01 8 601 1,083
2021-12 7 566 885
2021-11 8 522 937
2021-10 8 546 985
2021-09 8 546 985
2021-08 8 541 974
2021-07 8 537 968
2021-06 8 535 963
2021-05 8 546 975
2021-04 8 531 948
2021-03 8 546 975
2021-02 7 566 878
2021-01 8 538 959
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų