Oficialus pavadinimas: "BILAN", UAB

"BILAN", UAB Įmonės kodas 125690535

"BILAN", UAB PVM kodas LT256905314 nuo 2001-08-01 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "BILAN", UAB (draudėjo kodas 83743, mokesčių mokėtojo kodas 125690535) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"BILAN", UAB (125690535) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 195 348
2024-02 7 222 347
2024-01 7 238 373
2023-12 7 228 358
2023-11 7 228 358
2023-10 7 217 341
2023-09 6 250 337
2023-08 6 250 337
2023-07 6 250 337
2023-06 6 248 334
2023-05 6 248 334
2023-04 6 243 327
2023-03 6 250 337
2023-02 5 128 154
2023-01 5 128 154
2022-12 5 126 150
2022-11 5 126 150
2022-10 5 126 150
2022-09 5 126 150
2022-08 5 126 150
2022-07 5 126 150
2022-06 5 63 74
2022-05 5 71 84
2022-04 5 116 137
2022-03 5 116 137
2022-02 5 100 118
2022-01 4 122 116
2021-12 5 221 260
2021-11 5 170 200
2021-10 5 115 134
2021-09 5 355 419
2021-08 5 238 280
2021-07 6 338 485
2021-06 6 307 440
2021-05 6 505 723
2021-04 6 510 729
2021-03 6 518 740
2021-02 6 488 698
2021-01 6 431 617
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų