Oficialus pavadinimas: "AVERODIS", UAB

"AVERODIS", UAB Įmonės kodas 125483789

"AVERODIS", UAB PVM kodas LT254837811 nuo 2001-01-19 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "AVERODIS", UAB (draudėjo kodas 72838, mokesčių mokėtojo kodas 125483789) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-02 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"AVERODIS", UAB (125483789) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-02 5 3,358 3,677
2024-01 5 733 807
2023-12 5 746 818
2023-11 5 730 802
2023-10 6 767 1,004
2023-09 6 761 997
2023-08 6 751 984
2023-07 6 705 925
2023-06 5 751 824
2023-05 5 751 824
2023-04 5 739 811
2023-03 5 702 771
2023-02 5 622 686
2023-01 5 745 817
2022-12 5 635 697
2022-11 5 674 739
2022-10 5 674 739
2022-09 6 687 899
2022-08 6 693 906
2022-07 6 683 894
2022-06 6 684 895
2022-05 6 684 895
2022-04 6 668 874
2022-03 6 660 864
2022-02 6 683 894
2022-01 6 683 894
2021-12 5 622 681
2021-11 6 530 696
2021-10 6 621 812
2021-09 6 621 812
2021-08 5 617 676
2021-07 5 615 674
2021-06 5 617 675
2021-05 5 745 812
2021-04 5 617 675
2021-03 5 617 675
2021-02 5 617 675
2021-01 5 572 627
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų