Oficialus pavadinimas: UADBB "APSIDRAUSKIME"

UADBB "APSIDRAUSKIME" Įmonės kodas 125171451

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje UADBB "APSIDRAUSKIME" (draudėjo kodas 62517, mokesčių mokėtojo kodas 125171451) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

UADBB "APSIDRAUSKIME" (125171451) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 510 481
2024-02 4 510 495
2024-01 4 510 495
2023-12 4 500 485
2023-11 5 374 447
2023-10 5 374 447
2023-09 5 374 447
2023-08 5 374 447
2023-07 6 1,540 2,235
2023-06 5 536 642
2023-05 5 1,261 1,523
2023-04 5 1,058 1,276
2023-03 5 955 1,151
2023-02 5 536 642
2023-01 5 536 642
2022-12 5 503 598
2022-11 5 503 598
2022-10 5 503 598
2022-09 5 503 598
2022-08 5 503 598
2022-07 5 503 598
2022-06 5 503 577
2022-05 5 503 577
2022-04 4 567 524
2022-03 4 567 524
2022-02 4 567 524
2022-01 4 567 524
2021-12 4 522 481
2021-11 4 522 481
2021-10 5 434 499
2021-09 5 434 499
2021-08 5 469 536
2021-07 5 469 536
2021-06 5 469 536
2021-05 5 469 536
2021-04 5 469 536
2021-03 5 469 536
2021-02 5 466 533
2021-01 5 467 533
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų