Oficialus pavadinimas: "SPAUDOS DAŽAI", UAB

"SPAUDOS DAŽAI", UAB Įmonės kodas 125160056

"SPAUDOS DAŽAI", UAB PVM kodas LT251600515 nuo 2000-06-09 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SPAUDOS DAŽAI", UAB (draudėjo kodas 47567, mokesčių mokėtojo kodas 125160056) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"SPAUDOS DAŽAI", UAB (125160056) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 4 2,198 1,953
2023-02 5 1,375 1,488
2023-01 7 1,157 1,791
2022-12 7 743 1,140
2022-11 7 742 1,139
2022-10 7 742 1,139
2022-09 7 742 1,139
2022-08 7 745 1,143
2022-07 7 742 1,139
2022-06 7 743 1,140
2022-05 7 764 1,171
2022-04 7 742 1,139
2022-03 7 745 1,144
2022-02 7 740 1,135
2022-01 7 742 1,139
2021-12 7 738 1,124
2021-11 7 738 1,124
2021-10 7 738 1,124
2021-09 7 747 1,138
2021-08 7 765 1,168
2021-07 7 739 1,125
2021-06 7 727 1,105
2021-05 7 746 1,136
2021-04 8 869 1,505
2021-03 8 642 1,115
2021-02 8 641 1,114
2021-01 8 637 1,107
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų