Oficialus pavadinimas: Grigiškių neįgaliųjų draugija

Grigiškių neįgaliųjų draugija Įmonės kodas 125102843

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Grigiškių neįgaliųjų draugija (draudėjo kodas 75899, mokesčių mokėtojo kodas 125102843) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Grigiškių neįgaliųjų draugija (125102843) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 326 429
2024-08 6 308 411
2024-07 6 316 421
2024-06 6 316 421
2024-05 6 228 307
2024-04 5 320 356
2024-03 5 350 389
2024-02 6 334 443
2024-01 6 315 422
2023-12 7 444 698
2023-11 6 320 423
2023-10 4 391 347
2023-09 5 280 313
2023-08 5 369 404
2023-07 5 369 404
2023-06 5 369 404
2023-05 4 434 381
2023-04 5 398 435
2023-03 5 10 11
2023-02 5 10 11
2023-01 5 10 11
2022-12 5 238 256
2022-11 4 235 203
2022-10 6 170 220
2022-09 6 186 242
2022-08 6 186 242
2022-07 6 186 242
2022-06 6 186 242
2022-05 6 186 242
2022-04 6 170 221
2022-03 6 170 221
2022-02 4 166 145
2022-01 4 214 186
2021-12 3 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų