Oficialus pavadinimas: VšĮ Futbolo mokykla "ATEITIS"

VšĮ Futbolo mokykla "ATEITIS" Įmonės kodas 125091368

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ Futbolo mokykla "ATEITIS" (draudėjo kodas 53925, mokesčių mokėtojo kodas 125091368) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-01 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ Futbolo mokykla "ATEITIS" (125091368) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-01 1 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 6 656 927
2023-05 8 749 1,419
2023-04 9 844 1,808
2023-03 10 819 1,944
2023-02 11 839 2,170
2023-01 11 776 1,997
2022-12 11 749 1,913
2022-11 11 766 1,956
2022-10 11 879 2,265
2022-09 11 858 2,187
2022-08 7 763 1,232
2022-07 8 978 1,796
2022-06 11 649 1,661
2022-05 12 836 2,331
2022-04 13 751 2,273
2022-03 12 740 2,067
2022-02 12 922 2,584
2022-01 12 740 2,059
2021-12 14 768 2,476
2021-11 14 753 2,422
2021-10 15 730 2,526
2021-09 15 749 2,600
2021-08 14 709 2,293
2021-07 14 707 2,288
2021-06 14 779 2,510
2021-05 15 733 2,506
2021-04 15 704 2,413
2021-03 16 707 2,593
2021-02 16 709 2,599
2021-01 16 691 2,531
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų