Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga ŠIUOLAIKINIŲ DIDAKTIKŲ CENTRAS

Viešoji įstaiga ŠIUOLAIKINIŲ DIDAKTIKŲ CENTRAS Įmonės kodas 125011920

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Viešoji įstaiga ŠIUOLAIKINIŲ DIDAKTIKŲ CENTRAS (draudėjo kodas 57820, mokesčių mokėtojo kodas 125011920) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Viešoji įstaiga ŠIUOLAIKINIŲ DIDAKTIKŲ CENTRAS (125011920) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 2,152 2,003
2024-02 4 1,836 1,722
2024-01 4 2,107 1,979
2023-12 4 1,990 1,869
2023-11 4 2,017 1,896
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 1,518 1,416
2022-12 4 1,133 1,060
2022-11 8 986 1,858
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 8 943 1,771
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 1,181 1,080
2021-12 4 1,823 1,682
2021-11 4 1,671 1,546
2021-10 4 1,718 1,602
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų