Oficialus pavadinimas: Individuali įmonė

Individuali įmonė Įmonės kodas 124956698

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Individuali įmonė (draudėjo kodas 710638, mokesčių mokėtojo kodas 124956698) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Individuali įmonė (124956698) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 845 998
2024-08 5 796 940
2024-07 5 772 911
2024-06 5 940 1,112
2024-05 5 833 984
2024-04 5 874 1,034
2024-03 5 712 836
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 4 353 332
2023-11 5 431 510
2023-10 5 850 1,006
2023-09 5 817 966
2023-08 5 842 997
2023-07 5 671 793
2023-06 5 826 979
2023-05 5 850 1,006
2023-04 5 787 932
2023-03 5 850 1,006
2023-02 5 53 63
2023-01 4 38 34
2022-12 5 705 807
2022-11 5 740 846
2022-10 5 704 806
2022-09 5 713 814
2022-08 5 686 786
2022-07 5 717 823
2022-06 5 740 846
2022-05 5 726 831
2022-04 5 629 713
2022-03 5 740 846
2022-01 4 347 324
2021-12 5 568 661
2021-11 5 591 688
2021-10 5 619 720
2021-09 5 608 708
2021-08 5 614 715
2021-07 5 625 728
2021-06 5 650 757
2021-05 5 619 720
2021-04 5 650 757
2021-03 4 650 603
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų