Oficialus pavadinimas: "BONKURA", UAB

"BONKURA", UAB Įmonės kodas 124853082

"BONKURA", UAB PVM kodas LT248530811 nuo 2000-08-01 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "BONKURA", UAB (draudėjo kodas 58923, mokesčių mokėtojo kodas 124853082) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"BONKURA", UAB (124853082) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 3 - -
2024-03 5 158 190
2024-02 5 140 169
2024-01 5 70 84
2023-12 5 42 50
2023-11 5 45 54
2023-10 4 53 51
2023-09 4 52 50
2023-08 4 58 55
2023-07 4 52 50
2023-06 4 57 53
2023-05 4 55 51
2023-04 5 44 52
2023-03 5 51 60
2023-02 5 44 51
2023-01 5 50 59
2022-12 5 42 49
2022-11 5 38 45
2022-10 4 44 41
2022-09 4 45 42
2022-08 4 41 39
2022-07 3 - -
2022-06 2 - -
2022-05 3 - -
2022-04 4 43 40
2022-03 4 44 41
2022-02 4 39 36
2022-01 4 43 40
2021-12 4 36 33
2021-11 4 36 33
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų