Oficialus pavadinimas: V. MIŠKINIO ĮMONĖ

V. MIŠKINIO ĮMONĖ Įmonės kodas 124721725

V. MIŠKINIO ĮMONĖ PVM kodas LT100000972613 nuo 2004-05-01 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje V. MIŠKINIO ĮMONĖ (draudėjo kodas 369271, mokesčių mokėtojo kodas 124721725) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

V. MIŠKINIO ĮMONĖ (124721725) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 737 812
2024-02 5 784 863
2024-01 5 770 848
2023-12 5 713 784
2023-11 5 670 738
2023-10 5 682 751
2023-09 7 636 985
2023-08 15 792 2,594
2023-07 16 779 2,724
2023-06 16 574 2,000
2023-05 7 515 772
2023-04 5 567 604
2023-03 4 553 470
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 561 477
2022-11 4 599 509
2022-10 4 599 509
2022-09 7 500 756
2022-08 13 760 2,162
2022-07 13 709 2,017
2022-06 12 645 1,690
2022-05 6 400 516
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 429 368
2021-09 4 403 344
2021-08 14 563 1,724
2021-07 14 583 1,785
2021-06 13 415 1,176
2021-05 5 249 268
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų