Oficialus pavadinimas: "LT baldai", UAB

"LT baldai", UAB Įmonės kodas 124458256

"LT baldai", UAB PVM kodas LT100001603516 nuo 2005-05-02 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "LT baldai", UAB (draudėjo kodas 3749, mokesčių mokėtojo kodas 124458256) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"LT baldai", UAB (124458256) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 914 1,013
2024-02 5 923 1,023
2024-01 5 946 1,047
2023-12 5 770 857
2023-11 4 790 710
2023-10 5 850 942
2023-09 5 871 964
2023-08 5 900 995
2023-07 5 852 944
2023-06 5 881 975
2023-05 5 903 998
2023-04 5 868 961
2023-03 5 866 959
2023-02 5 849 940
2023-01 5 846 938
2022-12 5 949 1,065
2022-11 5 1,031 1,152
2022-10 5 970 1,087
2022-09 5 990 1,109
2022-08 4 1,082 956
2022-07 4 1,005 891
2022-06 4 1,081 956
2022-05 4 1,059 937
2022-04 4 1,021 904
2022-03 4 1,004 890
2022-02 4 983 872
2022-01 4 1,008 893
2021-12 4 997 884
2021-11 4 1,046 926
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų