Oficialus pavadinimas: "DOKRINAS", UAB

"DOKRINAS", UAB Įmonės kodas 124206091

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DOKRINAS", UAB (draudėjo kodas 50143, mokesčių mokėtojo kodas 124206091) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"DOKRINAS", UAB (124206091) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 684 1,208
2024-02 8 767 1,349
2024-01 8 879 1,531
2023-12 8 661 1,166
2023-11 8 647 1,142
2023-10 8 755 1,325
2023-09 8 753 1,322
2023-08 8 643 1,109
2023-07 7 593 883
2023-06 9 569 1,090
2023-05 10 611 1,310
2023-04 9 394 762
2023-03 9 495 956
2023-02 9 499 967
2023-01 9 521 1,008
2022-12 9 650 1,255
2022-11 9 564 1,086
2022-10 9 530 1,019
2022-09 9 573 1,114
2022-08 9 459 910
2022-07 9 479 947
2022-06 8 660 1,172
2022-05 9 610 1,210
2022-04 10 603 1,327
2022-03 9 635 1,258
2022-02 9 553 1,104
2022-01 9 424 849
2021-12 9 726 1,482
2021-11 9 663 1,341
2021-10 10 587 1,279
2021-09 9 569 1,115
2021-08 10 712 1,577
2021-07 10 537 1,207
2021-06 10 619 1,383
2021-05 10 787 1,757
2021-04 10 644 1,415
2021-03 9 761 1,549
2021-02 8 545 957
2021-01 9 574 1,152
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų