Oficialus pavadinimas: "Žemedika", UAB

"Žemedika", UAB Įmonės kodas 124182683

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Žemedika", UAB (draudėjo kodas 19029, mokesčių mokėtojo kodas 124182683) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Žemedika", UAB (124182683) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 1,010 923
2023-01 4 867 801
2022-12 4 870 799
2022-11 4 870 799
2022-10 4 870 799
2022-09 4 870 799
2022-08 4 871 798
2022-07 4 854 784
2022-06 4 870 799
2022-05 4 870 799
2022-04 5 1,262 1,477
2022-03 4 728 663
2022-02 5 712 816
2022-01 6 841 1,152
2021-12 6 821 1,118
2021-11 6 814 1,108
2021-10 6 793 1,081
2021-09 6 803 1,095
2021-08 6 857 1,168
2021-07 6 848 1,156
2021-06 6 799 1,089
2021-05 6 799 1,089
2021-04 6 799 1,089
2021-03 6 799 1,089
2021-02 6 722 989
2021-01 6 783 1,067
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų