Oficialus pavadinimas: "KSILITAS", UAB

"KSILITAS", UAB Įmonės kodas 124049252

"KSILITAS", UAB PVM kodas LT240492515 nuo 1997-06-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "KSILITAS", UAB (draudėjo kodas 50815, mokesčių mokėtojo kodas 124049252) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-01 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"KSILITAS", UAB (124049252) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 2 - -
2023-08 4 757 692
2023-07 4 997 925
2023-06 4 1,005 933
2023-05 4 1,002 930
2023-04 4 1,002 930
2023-03 4 1,006 934
2023-02 4 976 908
2023-01 4 983 914
2022-12 4 929 865
2022-11 4 860 795
2022-10 4 948 881
2022-09 4 954 886
2022-08 5 817 944
2022-07 5 897 1,027
2022-06 5 905 1,037
2022-05 5 905 1,037
2022-04 5 901 1,036
2022-03 7 854 1,342
2022-02 7 837 1,334
2022-01 7 995 1,600
2021-12 7 946 1,528
2021-11 6 1,034 1,441
2021-10 6 964 1,339
2021-09 6 950 1,333
2021-08 7 1,109 1,813
2021-07 7 1,048 1,710
2021-06 7 1,018 1,662
2021-05 8 911 1,695
2021-04 9 726 1,511
2021-03 9 930 1,955
2021-02 9 916 1,924
2021-01 8 873 1,621
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų