Oficialus pavadinimas: "RASMERA", UAB

"RASMERA", UAB Įmonės kodas 123925479

"RASMERA", UAB PVM kodas LT239254716 nuo 1997-04-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "RASMERA", UAB (draudėjo kodas 42418, mokesčių mokėtojo kodas 123925479) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"RASMERA", UAB (123925479) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 675 624
2024-02 4 675 624
2024-01 4 702 648
2023-12 4 642 591
2023-11 4 607 561
2023-10 4 642 591
2023-09 4 635 585
2023-08 4 636 586
2023-07 4 666 612
2023-06 4 638 588
2023-05 4 650 598
2023-04 4 637 587
2023-03 4 636 586
2023-02 4 536 501
2023-01 4 637 587
2022-12 4 564 515
2022-11 4 564 515
2022-10 4 567 518
2022-09 4 497 454
2022-08 4 564 515
2022-07 4 582 530
2022-06 4 573 523
2022-05 4 568 519
2022-04 4 564 515
2022-03 4 564 515
2022-02 4 564 515
2022-01 4 552 504
2021-12 4 501 456
2021-11 4 439 403
2021-10 4 496 452
2021-09 4 446 409
2021-08 4 501 456
2021-07 4 496 452
2021-06 4 417 385
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų