Oficialus pavadinimas: "TIVOLIJA", UAB

"TIVOLIJA", UAB Įmonės kodas 123874846

"TIVOLIJA", UAB PVM kodas LT238748419 nuo 1997-11-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "TIVOLIJA", UAB (draudėjo kodas 63455, mokesčių mokėtojo kodas 123874846) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"TIVOLIJA", UAB (123874846) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 591 531
2024-02 4 591 531
2024-01 4 560 504
2023-12 4 482 435
2023-11 4 548 493
2023-10 4 537 482
2023-09 4 541 486
2023-08 4 544 488
2023-07 4 579 518
2023-06 4 538 483
2023-05 4 537 482
2023-04 4 537 482
2023-03 4 505 455
2023-02 3 - -
2023-01 4 504 454
2022-12 4 467 419
2022-11 4 467 419
2022-10 4 467 419
2022-09 4 467 419
2022-08 4 471 422
2022-07 4 477 429
2022-06 5 616 677
2022-05 5 529 586
2022-04 5 629 691
2022-03 5 738 806
2022-02 5 737 806
2022-01 5 730 798
2021-12 5 468 518
2021-11 8 698 1,323
2021-10 8 497 922
2021-09 8 489 901
2021-08 8 513 947
2021-07 8 506 933
2021-06 8 514 948
2021-05 8 430 787
2021-04 8 498 918
2021-03 8 481 885
2021-02 8 481 885
2021-01 8 485 893
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų