Oficialus pavadinimas: "DIGSNA", UAB

"DIGSNA", UAB Įmonės kodas 123835658

"DIGSNA", UAB PVM kodas LT238356515 nuo 1997-01-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DIGSNA", UAB (draudėjo kodas 46776, mokesčių mokėtojo kodas 123835658) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 17 darbuotojai (apdraustieji).

"DIGSNA", UAB (123835658) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 17 967 3,812
2024-02 18 929 3,896
2024-01 19 1,022 4,493
2023-12 19 886 3,888
2023-11 19 938 4,098
2023-10 18 872 3,617
2023-09 16 879 3,246
2023-08 16 849 3,131
2023-07 16 842 3,104
2023-06 17 846 3,310
2023-05 18 883 3,658
2023-04 19 1,012 4,339
2023-03 15 1,001 3,448
2023-02 15 943 3,258
2023-01 15 998 3,428
2022-12 15 809 2,803
2022-11 14 924 2,994
2022-10 15 810 2,797
2022-09 15 848 2,918
2022-08 16 871 3,205
2022-07 16 787 2,899
2022-06 16 479 1,764
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 1 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų