Oficialus pavadinimas: "LUKNERA", UAB

"LUKNERA", UAB Įmonės kodas 123483865

"LUKNERA", UAB PVM kodas LT234838610 nuo 1998-01-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "LUKNERA", UAB (draudėjo kodas 8747, mokesčių mokėtojo kodas 123483865) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"LUKNERA", UAB (123483865) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,004 918
2024-02 4 997 911
2024-01 4 1,001 914
2023-12 4 911 832
2023-11 4 908 830
2023-10 4 913 834
2023-09 4 910 831
2023-08 4 916 838
2023-07 4 912 833
2023-06 4 912 833
2023-05 4 908 830
2023-04 4 909 831
2023-03 4 851 774
2023-02 4 876 798
2023-01 4 855 777
2022-12 5 723 809
2022-11 5 735 825
2022-10 5 803 904
2022-09 5 755 847
2022-08 5 808 935
2022-07 5 791 915
2022-06 5 796 921
2022-05 5 818 944
2022-04 5 762 879
2022-03 5 747 866
2022-02 4 695 651
2022-01 4 762 717
2021-12 5 735 850
2021-11 5 661 762
2021-10 5 635 730
2021-09 5 676 780
2021-08 5 734 849
2021-07 5 782 904
2021-06 5 688 791
2021-05 5 690 793
2021-04 5 688 791
2021-03 5 701 805
2021-02 5 682 785
2021-01 5 682 785
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų