Oficialus pavadinimas: E. MIKUCKO FIRMA

E. MIKUCKO FIRMA Įmonės kodas 123369025

E. MIKUCKO FIRMA PVM kodas LT233690219 nuo 1996-12-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje E. MIKUCKO FIRMA (draudėjo kodas 3583, mokesčių mokėtojo kodas 123369025) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

E. MIKUCKO FIRMA (123369025) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 410 548
2024-08 6 670 885
2024-07 4 672 598
2024-06 4 694 618
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 4 316 302
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 519 496
2023-08 4 615 577
2023-07 4 633 593
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 509 453
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 3 - -
2021-08 4 481 456
2021-07 4 383 362
2021-06 4 373 343
2021-05 4 312 278
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų