Oficialus pavadinimas: "SAMHALA", UAB

"SAMHALA", UAB Įmonės kodas 123258377

"SAMHALA", UAB PVM kodas LT232583716 nuo 2022-04-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SAMHALA", UAB (draudėjo kodas 46728, mokesčių mokėtojo kodas 123258377) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"SAMHALA", UAB (123258377) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 924 1,093
2024-02 5 888 1,049
2024-01 5 874 1,033
2023-12 5 842 996
2023-11 5 749 884
2023-10 5 789 933
2023-09 4 840 815
2023-08 5 789 941
2023-07 5 699 823
2023-06 5 699 823
2023-05 4 842 817
2023-04 4 787 764
2023-03 4 842 817
2023-02 4 842 817
2023-01 4 842 817
2022-12 5 732 861
2022-11 5 730 859
2022-10 5 732 861
2022-09 5 732 861
2022-08 5 732 861
2022-07 5 732 861
2022-06 5 732 861
2022-05 5 732 861
2022-04 5 717 846
2022-03 4 699 674
2022-02 4 732 706
2022-01 4 732 706
2021-12 4 644 617
2021-11 4 587 563
2021-10 4 644 617
2021-09 4 644 617
2021-08 5 618 742
2021-07 4 605 581
2021-06 4 644 617
2021-05 4 598 573
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų