Oficialus pavadinimas: "ALGAUTA", UAB

"ALGAUTA", UAB Įmonės kodas 123235389

"ALGAUTA", UAB PVM kodas LT232353811 nuo 1997-02-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ALGAUTA", UAB (draudėjo kodas 51374, mokesčių mokėtojo kodas 123235389) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"ALGAUTA", UAB (123235389) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 612 549
2024-02 4 602 540
2024-01 4 629 563
2023-12 4 632 569
2023-11 4 579 520
2023-10 5 523 587
2023-09 5 640 723
2023-08 5 630 719
2023-07 5 600 684
2023-06 5 511 585
2023-05 5 580 665
2023-04 4 732 681
2023-03 5 604 687
2023-02 5 592 674
2023-01 5 604 693
2022-12 5 608 689
2022-11 5 517 589
2022-10 5 569 651
2022-09 5 634 719
2022-08 5 601 686
2022-07 5 625 712
2022-06 5 594 674
2022-05 5 564 641
2022-04 5 542 613
2022-03 5 564 649
2022-02 5 531 605
2022-01 5 531 605
2021-12 5 583 666
2021-11 5 586 661
2021-10 5 641 721
2021-09 5 524 596
2021-08 6 558 751
2021-07 5 593 668
2021-06 5 520 595
2021-05 5 539 611
2021-04 5 510 580
2021-03 5 529 607
2021-02 5 500 570
2021-01 5 510 582
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų