Oficialus pavadinimas: "VIKAMA", UAB

"VIKAMA", UAB Įmonės kodas 122351953

"VIKAMA", UAB PVM kodas LT223519515 nuo 1995-03-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VIKAMA", UAB (draudėjo kodas 43348, mokesčių mokėtojo kodas 122351953) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"VIKAMA", UAB (122351953) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 443 377
2024-02 4 416 354
2024-01 4 540 459
2023-12 4 486 414
2023-11 4 482 410
2023-10 4 534 454
2023-09 4 424 360
2023-08 4 485 413
2023-07 4 486 414
2023-06 4 542 461
2023-05 4 571 485
2023-04 4 409 348
2023-03 4 529 450
2023-02 4 547 466
2023-01 4 410 349
2022-12 5 378 403
2022-11 5 366 389
2022-10 5 408 434
2022-09 5 350 372
2022-08 5 301 320
2022-07 4 306 260
2022-06 4 338 287
2022-05 4 329 280
2022-04 4 295 251
2022-03 4 408 347
2022-02 4 340 289
2022-01 5 732 778
2021-12 6 453 579
2021-11 7 265 395
2021-10 7 230 343
2021-09 7 211 315
2021-08 8 554 944
2021-07 8 550 936
2021-06 8 576 981
2021-05 8 555 945
2021-04 8 561 955
2021-03 8 565 963
2021-02 8 563 959
2021-01 8 554 943
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų