Oficialus pavadinimas: "SALPAS", UAB

"SALPAS", UAB Įmonės kodas 121949983

"SALPAS", UAB PVM kodas LT219499811 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SALPAS", UAB (draudėjo kodas 73320, mokesčių mokėtojo kodas 121949983) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"SALPAS", UAB (121949983) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 890 757
2024-02 4 890 757
2024-01 4 890 757
2023-12 4 857 756
2023-11 4 3,380 3,007
2023-10 4 861 760
2023-09 4 843 744
2023-08 4 857 756
2023-07 4 631 563
2023-06 4 642 573
2023-05 4 652 582
2023-04 4 652 582
2023-03 4 652 582
2023-02 4 665 593
2023-01 4 582 515
2022-12 4 620 555
2022-11 4 635 568
2022-10 4 639 570
2022-09 4 642 574
2022-08 4 640 571
2022-07 4 624 557
2022-06 4 637 569
2022-05 4 618 553
2022-04 4 639 570
2022-03 4 577 511
2022-02 4 639 570
2022-01 4 602 539
2021-12 4 629 562
2021-11 4 610 544
2021-10 4 616 551
2021-09 4 630 563
2021-08 4 628 562
2021-07 4 628 561
2021-06 4 628 561
2021-05 4 628 561
2021-04 4 628 561
2021-03 4 613 548
2021-02 3 - -
2021-01 4 618 553
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų